Monday 23 January 2012

iiiiih, hvor vi hygger

Selvom jeg kun havde Felix et par timer i dag, nåede vi alligevel at lave en masse ting. Først ''legede'' vi med moon dough -jeg nåede at lave en flok på 12 hunde, før Felix crashede dem sammen -hvilket også er formålet, når vi leger..... Normalt plejer jeg kun at lave 2, før hans tålmodighed slipper op, og han crasher dem! Så det må siges at være fremskridt! 



Derefter lagde vi et puslespil... Og jeg er så evigt underholdt af små børn og deres simple-minded forsøg på at få en hvilken som helst brik til at passe hvor som helst! Asen og masen og banken i bordet, hahahaha! Og hvis først brikken sidder fast, så passer den jo, og så er det sådan motivet skal se ud! Dog lykkedes det til sidst, med min naive pædagogik, at finde en måde at forklare ham, hvordan farverne skulle passe sammen, og at "Bamse ikke har noget næb".   



Pop-up Pirate er altid sjovt, men Felix har misforstået reglerne og tror, at den der får piraten til at 'poppe op' vinder, mmh? Det er selvfølgelig sådan reglerne er nu! Og jeg prøver ihærdigt at lade ham vinde hver gang, for at undgå sure miner -nogle gange lader jeg ham spille for sig selv -uden konkurrence er han sikret en sejr og det tror jeg egentlig passer ham fint....... 

No comments:

Post a Comment