Tuesday 17 January 2012

Quick update!

Da jeg i en længere periode har forsømt min blog, er der en masse ting, i er gået glip af (jeg beklager!) Derfor vil jeg nu give jeg en hurtig update på, hvad der er sket i England de seneste uger.......

1) Mor og Elske kom og besøgte mig i starten af december -lige i tide til den årlige Dickens-festival, som alle her i Rochester er helt oppe og køre over! Gang i gaderne med udklædte mennesker, karruseller og masser af boder. 4 fantastisk hyggelige dage blev det til, før de rejste tilbage til DK.


2) Så blev det jul -og nøj hvor var det dejligt at være hjemme igen! God mad, de bedste venner og hele familien. Det var ren luksus! Dog var glæden kort, da jeg kun havde 5 dage i Korsør, før turen gik tilbage til Rochester. Heldigvis rejste tre af mine veninder med mig, så afskeden blev ikke hel så hård. 
I julegave fik jeg det mest awesome kamera af mine de mest awesome forældre -så et lille julebillede er vidst på sin plads.


3) Tre af mine veninder rejste som sagt med mig tilbage til England for at fejre nytår. Vi havde bestilt bord på et diskotek 2 sek. fra Piccadilly Circus (London). Og da det hele var betalt på forhånd, behøvede vi bare at blinke, for at få fyldt glasset (eller næsten). 
Alt i alt en hel fantastisk aften med nogle fantastiske veninder -dog skal man lige vænne sig til, at englænderne ikke fester til den lyse morgen, men derimod går hjem ved 3-tiden allerede. OMG!?

Camilla, mig, Julie og Katja

4) Back to reality! Da pigerne forlod mig, ventede den barske hverdag..... Ej det var okay, jeg var på toppen igen efter et par dage, men det var nu lidt svært at være ''alene'' efter 14 dage med dejligt selskab. Heldigvis havde jeg mit kamera, som jeg kunne lege lidt med -uheldigvis for Felix, er han altid i nærheden og derfor det oplagte offer for min linse. Muhahaha!


Det var vidst det, sådan mere eller mindre........... Skal nok være bedre til at opdatere jer løbende (undskyld mor!)

1 comment: