Wednesday 19 October 2011

Movie night

Aftenen tilbragte jeg sammen med nogle af pigerne hjemme hos Louise. Hendes værtsfamilie rejste til Portugal i går, så hun har huset for sig selv den næste uge, og da hende forældre kommer på besøg i morgen, var i aften den eneste mulighed vi havde for at udnytte det. Så da jeg havde sendt Kathrine og børnene afsted, tog jeg derhjem, for at "hjælpe til" med madlavningen -det er jo i virkeligheden ikke særlig svært at lave taco!? Det endte ihvertfald med at blive et vellykket måltid og en super hyggeligt aften, og ud over at være mit første besøg hjemme hos en af pigerne, blev det også min første rigtige gåtur væk fra High Street -og selvom jeg ikke er en stor fan af at gå, var det meget rart at se lidt mere af byen og fra en anden vinkel.

No comments:

Post a Comment