Sunday 30 October 2011

Besøg hjemmefra

Mor og far kom i onsdags, så de sidste par dage har været ren råhygge!!!!! Torsdag og fredag tilbragte vi i London, og da rygtet siger, at Anders Manni Hansen's sidste besøg fandt sted for 30 år siden, var der ikke så lidt at vise. Så mor og jeg startede med at vise ham de steder vi allerede kendte efter vores sidste besøg, og da guide-evnerne slap op, hoppede vi på bussen og kørte fra den ende til anden -og tilbage igen! Selvfølgelig skulle vi også ind og se en musical, og valget faldt på Lion King.
Lørdag skulle jeg arbejde i butikken, så mor og far blev i Rochester og udforskede katedralen, slottet og hvad der ellers er af spændende, historiske ting i den lille by. Det var rart, endelig at kunne vise dem lidt af min nye hverdag herover. 
Søndag morgen kl. LORT blev de hentet af en taxa og kørt til lufthavnen og mit lille eventyr sluttede....... Jeg glæder mig allerede til at se dem/jer igen! 







No comments:

Post a Comment