Monday 21 May 2012

Mig, mor og mormor!

Lørdag eftermiddag ankom mor og mormor -og sikke en masse dejlige overraskelser de havde med sig!! Mor havde fyldt kufferten med to ''kagemænd'' -én til mig og én til Kathrine, som har fødselsdag d. 26. maj, lagkagebunde, kagecreme, syltetøj og dansk fløde, så jeg på min fødselsdag selv kan lave en lækker lagkage -derudover havde mormor også lidt godt læsestof med, samt en masse små pre-fødselsdagsgaver! Mmh, hvor er jeg bare forkælet!
Søndag formiddag tog vi ind til London og hoppede på tourbussen -en nem og hurtig måde for mormor at se byen på!  
Her til morgen sendte jeg dem så afsted mod lufthavnen efter 2 dejlige dage! Heldigvis er der ikke særlig længe til min næste tur til DK, så jeg ser dem snart igen........  






Jeg elsker jer! <3

No comments:

Post a Comment