Tuesday 17 April 2012

Stein kommer!

For en lille måneds tid siden begyndte Kathrine at lede efter en ny au-pair, som skal overtage mit job, når jeg rejser hjem engang til september  -hun bad mig høre blandt venner og bekendte, om nogle kunne være interesserede -inden jeg overhovede kom igang, henvendte min gode veninde Cecilie sig, og efter 48 timers spørgerunde besluttede hun sig for at tage jobbet!
Og for hyggens skyld blev vi enige om, at hun nok hellere lige måtte komme over og besøge mig (og jobbet selvfølgelig).
Så i torsdags kørte Kathrine jeg til Gatwick for at hente søde lille Stein, og så gik der ellers fnidder i den! Fire super hyggelige dage tilbragte vi sammen, før hun vendte snuden hjemad.
Jeg glæder mig allerede til hun kommer tilbage til august -og hvem ved..... Måske vil jeg slet ikke hjem, nu når jeg får sådan en sød roomie ;)

No comments:

Post a Comment