Friday 3 February 2012

tra la la la la.......

Mens jeg har været her i England, er jeg begyndt at tænke over, hvad søren jeg skal lave, når jeg engang kommer hjem igen...... Og som i alle sammen ved, elsker jeg tøj og at sy -en super kombination, som kan  opfyldes på TEKO i Herning, (hvor jeg kan tage en uddannelse inden for mode og livsstil). Dog kræver én af uddannelserne en optagelsesprøve, der består 1/3 af sketching, hvilket ikke er min stærkeste side!? Så der var jo ikke andet for, end at jeg måtte ned i den lokale hobby-stue og købe div. remedier og så ellers google mig til nogle inspirations-billeder....... 
Det vil så sige, at jeg de sidste to dage ikke har bestilt andet end at tegne og tegne og tegne -og jeg synes selv, at der er sket fremskridt -så hvis jeg bare fortsætter med at øve det næste års tid, burde det ikke kunne gå helt galt!
   

No comments:

Post a Comment