Sunday 13 November 2011

Død og pine!

Da jeg gik i seng i går aftes/nat, efter en tur i byen med pigerne, var jeg forberedt på katedralens ulidelig klokke-larm her til morgen. Hvad jeg ikke var forberedt på, var sækkepiber, fyldte gader og en gudstjeneste så høj, at jeg kunne ligge i min seng og høre hvert et salmevers!!!!!!!! Tilsyneladende var det mindedag for de faldne soldater under 1. Verdenskrig -tror jeg? Så samtlige (levende) soldater, spejdere, pårørende OG SÆKKEPIBE-SPILLERE var samlet på High Street foran katedralen, for at gøre honnør og ligge en rød pap blomst rundt om en statue. Det var alt sammen meget fint, hvis ikke det var fordi, at postyret vækkede mig kl. 10 med en buldrende hovedpine, og at menneskemængden nede på gaden blokkerede min eneste mulighed for at få en tilttrængt cola.......... 


No comments:

Post a Comment